Subject: Laserite kasutamine Taallinnas, Postimehe maja juures 12.12.24
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 12:25:42 +0200

Tere!

                Kuidas läheb?

                Sooviksime kasutada lasereid Tallinnas Postimehe maja
juures:

                12.12.2024 17.00 – 21.30  – paigaldus, testimine ja lühike
show

                              Kasutatavad seadmed:

                a.            OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire
läbimõõt

laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga

max 30 kraadi põhisuunagakirdesse

Ürituse korraldaja: Vabas Ajas OÜ, Ragnar Kekkonen,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , +372 55 631
191

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.